سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می خواهید به تیم والیبال راه پیدا کنید اما نمی توانید؟این مط

معتبر ترین سایت شرط بندی ایرانی

توپ را مستقیماً جلوی خود قرار دهید ، نه به کنار ، تا شانس خود را برای ضربه زدن به مرکز و دریافت سرویس بهتر بهبود ببخشید.

مطمئن باشید که توپ را کمی به جلو پرتاب می کنید ، نه مستقیم بالای سر خود. این به این دلیل است که شما با پرش خود به جلو حرکت خواهید کرد و نمی خواهید برای زدن ضربه به عقب برگردید.

تصویری با عنوان خدمت به مرحله والیبال مرحله 20

6

به بالا و جلو بپرید ، در همان زمان بازوی خود را عقب بیاورید. شما می خواهید پرش تا حد ممکن قدرتمند باشد ، تا ضربه شما را بیشتر کند.

بازو را بالا و عقب بیاورید ، آرنج را درست بالای گوش خود قرار دهید.

از حرکت خود استفاده کنید تا بدن خود را به موقع با ضربه خود هل دهید. شما می خواهید که توپ قبل از چرخش خود در سطح چشم باشد.

تصویری با عنوان خدمت به مرحله والیبال مرحله 21

7

توپ رو بزن. شما می توانید یک سرویس شناور یا یک سرویس تاپسین برای ضربه زدن انتخاب کنید ، با استفاده از تکنیک های مشابه برای هر دو به جز در هوا.

برای سرویس شناور ، بازوی خود را به عقب بیاورید و مانند یک مشت با کف باز به جلو فشار دهید. بخاطر پرش ممکن است کمی پیگیری کنید.

برای انجام یک سرویس تاپس چرخشی ، در حین حرکت توپ را به سمت پایین بزنید و مچ دست خود را بزنید. به دلیل پرش ، پیگیری های زیادی در این زمینه خواهید داشتپرش برای ضربه زدن به توپ در هوا. رویکرد ضربه منظم خود را انجام دهید: مرحله چپ آهسته و سپس دو مرحله سریع: راست ، چپ. اگر دست چپ بود برعکس آن عمل کنید. با هر دو پا بپرید ، و با دست غالب خود توپ را محکم بزنید. [1]

پرش خود را هدف قرار دهید تا در منطقه سرویس دهی باقی بمانید. اگر وقتی بیرون از منطقه سرویس هستید به توپ ضربه بزنید ، سرویس باطل می شود.

 

تصویری با عنوان Jump Serve a Volleyball Step 5

2

میانه توپ را بزنید. تا آنجا که ممکن است با سطح تماس با آن تماس بگیرید و مچ دست خود را بزنید تا تاپس شود. برای سرویس شناور با کف دست خود بیشتر بزنید. تا آنجا که ممکن است آن را محکم بزنید. اینجاست که نیرو و حرکت خدمت پرش از آنجا ناشی می شود.

با یک بازوی کاملاً کشیده با توپ تماس بگیرید و از بالا بپرید. اگر این کار را انجام دهید ، توپ باید تور را پاک کند و در عمق زمین قرار بگیرد.

تصویری با عنوان Jump Serve a Volleyball Step 6