سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه امتیاز دهی در بازی گلف با پاستور

معتبر ترین سایت شرط بندی ایرانی

سعی کنید از همان کارت جفت درست کنید. یک جفت کارت مشابه در یک ردیف یا ستون ارزش صفر دارند. با این وجود به بازیکنان دیگر نشان ندهید یا هر کارت را رو به رو نکنید تا "لغو" شود. آنها تا پایان بازی به صورت مخفی باقی می مانند.

اگر سه نوع داشته باشید ، فقط دو نفر از آنها لغو می شوند. مورد سوم هنوز ارزش معمول خود را خواهد داشت.

اگر چهار نوع داشته باشید ، کل شبکه شما امتیاز صفر دارد.

 

تصویری با عنوان 449075 23

9

وقتی می خواهید بازی را تمام کنید ، میز را بزنید. به جای گرفتن نوبت عادی خود ، هر کسی می تواند میز را بزند تا نشان دهد که فکر می کند پیروز خواهد شد. آن بازیکن نوبت خود را رد می کند و هر بازیکن دیگری یک نوبت آخر را می گیرد. سپس دور به پایان می رسد.

نمی توانید بعد از اینکه کسی قبلاً دق کرده است ، بزنید.

 

تصویری با عنوان 449075 24

10

پس از دور آخر ، امتیازات خود را کسب کنید. صبر کنید تا آخرین بازیکن نوبت خود را بگیرد ، سپس هر کارت مقابل را رو به بالا برگردانید.

با استفاده از یک برگ کاغذ که نام هر بازیکن روی آن است ، امتیاز خود را برای دور ثبت کنید.

برای شمارش امتیاز بازیکنان به راهنمای امتیاز دهی مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که هرگونه تغییر بازیکنانی که قبلاً توافق کرده اند را دنبال کنید.

تصویری با عنوان 449075 25

11

کارت ها را مرتب کنید و هرجایی که دوست دارید دور بزنید. هر کس که در آخرین دور از فروشنده بماند ، فروشنده جدید این دور است. شخصی که از نمایندگی فعلی سمت چپ نشسته است همیشه همیشه دور اول است. بعد از هر دور نمره را حفظ کنید تا:

شما 9 دور ، 18 دور یا تعداد دیگری بازی می کنید که همه با آنها توافق دارند. تعداد سنتی دورها را از تم گلف نامگذاری می کنند و گاهی اوقات به جای دور "سوراخ" می نامند.

بازیکن به 100 امتیاز ، 200 امتیاز یا تعداد دیگری می رسد که همه در آن توافق دارند.

وقتی مردم تصمیم می گیرند که متوقف شوند. این برای گروه های گاه به گاه خوب کار می کند بنابراین هیچ کس خسته نمی شود ، اما افراد رقابتی تر ممکن است دوست نداشته باشند وقتی عقب هستند متوقف شوند!

 

12

هرکسی که کمترین امتیاز را کسب کند ، برنده بازی است. هر بازیکن امتیاز خود را از هر دور جمع می کند و کمترین تعداد پیروزی را دارد.

اگر دو بازیکن مساوی هستند ، یا به آنها اجازه دهید شکوه و جلال خود را بدست آورند یا در یک بازی دیگر تصمیم بگیرند که تساوی را قطع کنند (مانند قیچی کاغذ سنگی).

قسمت

3

راهنمای امتیازدهی

تصویری با عنوان 449075 27

1

شما می توانید از هر سیستم امتیازدهی برای هر نوع تغییر بازی استفاده کنید.

نمره گذاری