سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه بازی سنگ ، کاغذ ، قیچی

معتبر ترین سایت شرط بندی ایرانی

شریک زندگی پیدا کنید سنگ ، کاغذ ، قیچی فقط با دو نفر بازی می شود. قبل از شروع باید شریکی برای بازی پیدا کنید.

تصویری با عنوان Win at Rock، Paper، Scissors مرحله 12

2

در مورد تعداد دورها تصمیم بگیرید. درمورد تعداد دورهای عددی فرد که می خواهید برای بازی انجام دهید تصمیم بگیرید. به این ترتیب ، شما می دانید که در چند دور برای برنده شدن ، شرکت می کنید.

تصویری با عنوان Win at Rock، Paper، Scissors مرحله سیزدهم

3

تا سه بشمارید. قبل از شلیک سیگنال ، سه بار مشت خود را بر روی دست دیگر باز کنید. این معمولاً با گفتن "سنگ ، کاغذ ، قیچی ، شلیک کنید" نشان داده می شود. مشت خود را بر روی دست باز خود به دنبال "سنگ ، کاغذ ، قیچی" می کوبید و حرکت خود را روی "شلیک" می اندازید. [9]حرکات و نحوه شکل گیری آنها را بیاموزید. سه حرکت بازی را بفهمید: سنگ ، کاغذ و قیچی. راک با ایجاد مشت با انگشت شست در انگشت اشاره به وجود می آید. کاغذ با بازکردن دست صاف و کف دست به سمت پایین شکل می گیرد. قیچی با کشیدن فقط انگشت اشاره و میانه به شکل "v" در حالی که انگشتان دیگر شما در کف شما قرار دارند تشکیل می شود. [10]

تصویری با عنوان Win at Rock، Paper، Scissors مرحله پانزدهم

5

بدانید که هر حرکت چه چیزی را می زند. راک در برابر قیچی ، کاغذ در برابر سنگ ، و قیچی در برابر کاغذ برنده می شود.

اگر حرکت مشابهی توسط هر دو بازیکن انجام شود ، منجر به بن بست می شود.

تصویری با عنوان Win at Rock، Paper، Scissors مرحله شانزدهم

6

اگر بن بست است ، دور آن را بازی کنید. در صورت پرتاب یک حرکت توسط خود و شریک زندگی خود ، دوباره دور را بازی کنید تا کسی برنده شود.راک ، کاغذ ، قیچی (معروف به "Ro-Sham-Bo" ؛ یانکن ؛ "باتو ، باتو ، پیک" و "قیچی ، کاغذ ، سنگ") یک بازی دستی ساده با نام ها و تغییرات مختلف است. این بازی در سراسر جهان پخش می شود و معمولاً به عنوان راهی برای تصمیم گیری استفاده می شود. در برخی موارد حتی برای ورزش نیز انجام می شود. طبق قوانین ، بازیکنان رقیب باید از یک دست برای تشکیل یکی از سه شکل در یک زمان توافق شده استفاده کنند. کسی که قوی ترین "شی" را بازی کند ، برنده بازی است. به همین راحتی! Rock، Paper، Scissors یک بازی ساده است که هرکسی می تواند بازی کند و برنده آن باشد. هیچ حریف ذاتی برای حریف قوی تر ، مسن تر یا باتجربه تر وجود ندارد.

 

قسمت

1

بازی راک ، کاغذ ، قیچی

تصویری با عنوان Play Rock، Paper، Scissors مرحله 1